Zakres Usługi
W ramach obsługi informatycznej świadczymy pełen zakres usług:
- I, II, III linia wsparcia,
- pełna obsługa i monitoring sieci (LAN/WAN) i posiadanych systemów informatycznych,
- współpraca z dostawcami usług i sprzętu IT,
- wdrożenia nowych systemów informatycznych i rozbudowa posiadanej infrastruktury,
- wdrożenie filozofii SPoC (single point of contact),
- wdrożenie i obsługa systemu typu HelpDesk,
- nadzór nad licencjami,
- bieżąca kontrola uprawień, wydanego sprzętu i uprawnień.
Powyżej przedstawiono główne elementy realizowane w ramach usługi, z każdym z Klientów ustalamy dokładny zakres usług przez rozpoczęciem współpracy.
Obsługa IT Szpitali
Posiadamy również doświadczenie w obsłudze informatycznej jednostek ochrony zdrowia (w tym szpitali wielooddziałowych). W przypadku takich projektów skupiamy się na:
- całodobowej obsłudze informatycznej i zapewnienia dostępu do usług krytycznych,
- optymalizacji procesów i infrastruktury w celu zapewnienia większej sprawności i bezawaryjności,
- wsparcie nadzoru nad aparaturą medyczną,
- realizacja projektu eZdrowie,
- kontakt z dostawcami systemów medycznych,
- realizacja audytów dostępności cyfrowej.