Zakres Usługi

W ramach obsługi informatycznej świadczymy pełen zakres usług:

  • I, II, III linia wsparcia,
  • pełna obsługa i monitoring sieci (LAN/WAN) i posiadanych systemów informatycznych,
  • współpraca z dostawcami usług i sprzętu IT,
  • wdrożenia nowych systemów informatycznych i rozbudowa posiadanej infrastruktury,
  • wdrożenie filozofii SPoC (single point of contact),
  • wdrożenie i obsługa systemu typu HelpDesk,
  • nadzór nad licencjami,
  • bieżąca kontrola uprawień, wydanego sprzętu i uprawnień.

Powyżej przedstawiono główne elementy realizowane w ramach usługi, z każdym z Klientów ustalamy dokładny zakres usług przez rozpoczęciem współpracy.

 

Obsługa IT Szpitali

Posiadamy również doświadczenie w obsłudze informatycznej jednostek ochrony zdrowia (w tym szpitali wielooddziałowych). W przypadku takich projektów skupiamy się na:

  • całodobowej obsłudze informatycznej i zapewnienia dostępu do usług krytycznych,
  • optymalizacji procesów i infrastruktury w celu zapewnienia większej sprawności i bezawaryjności,
  • wsparcie nadzoru nad aparaturą medyczną,
  • realizacja projektu eZdrowie,
  • kontakt z dostawcami systemów medycznych,
  • realizacja audytów dostępności cyfrowej.