Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
Dostarczamy rozwiązania dedykowane dla systemu EZD PUW.
To nic innego jak zarządzanie dokumentami w postaci cyfrowej. Czasy, kiedy pomieszczenia w księgowości czy kadrach tonęły w niezliczonej ilości segregatorach zdają się mijać bezpowrotnie. Digitalizacja archiwalnych zasobów zaczęła się mniej więcej 15 lat temu, ale wciąż pracuje się nad nowymi technologiami, które uproszczą ich zarządzanie.
skanery kodak alaris
Z pewnością do takich nowoczesnych rozwiązań można zaliczyć skanery Kodak Alaris S2000 wraz z aplikacją Alaris Capture Pro.
Wszystkie skanery Kodak Alaris w tym najnowsza seria S2000 oraz aplikacja Alaris Capture Pro umożliwiają bezpośrednią integrację z systemami EZD, w tym z PUW EZD.
Rozwiązania Kodak Alaris dedykowane biurom oraz urzędom to szybkie i łatwe w obsłudze skanery serii S2000, opcjonalny moduł flatbed (do obsługi dokumentów w niestandardowych formatach jak paszporty, książki) oraz specjalne oprogramowanie CapturePro, usprawniające obieg dokumentów w placówce oraz między zewnętrznymi podmiotami.
Skanery
Seria skanerów Kodak Alaris S2000 pomaga sprostać wyzwaniom stojącym przed sektorem administracji publicznej. Skanery S2000 pozwalają na digitalizowanie dokumentów w wysokiej jakości, eliminując jednocześnie ewentualne problemy z poborem i separacją plików o różnym rozmiarze i gramaturze. Zastosowane technologie zapewniają także inteligentną ochronę przed zgnieceniem papieru. Seria skanerów S2000 pomaga digitalizować dane poprzez pobieranie informacji bezpośrednio z dokumentów, zwiększając tym samym szybkość i niezawodność procesu, a także zwiększając satysfakcję obywateli, których sektor administracji bezpośrednio dotyczy.
Seria skanerów S2000 pomaga digitalizować dane poprzez pobieranie informacji bezpośrednio z dokumentów, zwiększając tym samym szybkość i niezawodność procesu, a także zwiększając satysfakcję obywateli, których sektor administracji bezpośrednio dotyczy.
Co sprawia, że seria skanerów Kodak Alaris S2000 jest idealnym rozwiązaniem?
- łatwość obsługi – nie wymaga dodatkowego przeszkolenia personelu
- oszczędność czasu – skanujesz raz, a dobrze
- dobra jakość obrazu – i mała waga pliku
- wysoka przepustowość – przetwarzanie nawet 8000 arkuszy na dzień
- wsparcie techniczne na miejscu – oprogramowanie i instrukcje w języku polskim idealny do korzystania w bezpośredniej obecności klienta
Digitalizacja
To wyzwanie dla każdej firmy. Z naszym wsparciem będziesz mógł mu sprostać szybko i bezproblemowo.
3 lata gwarancji
z możliwością przedłużenia nawet do 5 lub 7 lat
dokumentacja w języku polskim
dokumentacja techniczna, aplikacje, kontrolery, interfejsy, aplikacje
łatwa integracja i instalacja
bez przerywania ciągłości pracy
niskie koszty eksploatacji
żywotność produktów do 15 lat
integracja oprogramowania
z różnymi dostawcami
lokalne wsparcie techniczne
wysoka jakość obrazu
przy niskiej wadze pliku
digitalizacja
Capture Pro
Oprogramowanie Alaris Capture Pro dedykowane jest jednostkom, w których istnieje szczególna potrzeba indeksowania skanowanych obrazów. To idealne rozwiązanie, które pozwala szybko konwertować duże pliki dokumentów na informacje w formie cyfrowej w dwóch wariantach: kolorowej i czarno-białej lub czarno-białej i w skali szarości, z zachowaniem oryginału w archiwum. Pozwala na łatwe katalogowanie i wyszukiwanie z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa.
Aplikacja ma również funkcję inteligentnej ochrony danych, wykrywania oznaczeń OMR (ankiet) czy rozpoznawania kodów kreskowych, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych. Niezawodna funkcjonalność oprogramowania daje także możliwość kontroli jakości przetwarzanych informacji, automatycznie wykrywając szumy i wszelkie nieprawidłowości.
Dostępna jest tutaj także innowacyjna funkcja inteligentnego wyboru zadań (Intelligent Job Select), która dokonuje automatycznego indeksowania dokumentów, dobierania najbardziej optymalnych ustawień pod każde zadanie oraz przełączania zadań i profili skanowania, bez udziału operatora. Mając stos dokumentów do zeskanowania, nie musisz ręcznie dobierać indywidualnych parametrów dla nich odpowiednich – Capture Pro zrobi to za Ciebie.
Automatyczne indeksowanie i korekta dokumentów
Ponadto programowanie dokonuje automatycznej korekty i walidacji (Intelligent Exception Processing), chroniąc spójność danych i eliminując błędy na wejściu. Wszelkie niekompletne informacje i rubryki są więc z miejsca wykrywane i naprawiane. Inteligentna kontrola jakości (Intelligent Quality Control) z kolei automatycznie wykrywa obrazy wymagające poprawek i optymalizuje je bez ponownego skanowania.
Dostępna jest tutaj także innowacyjna funkcja inteligentnego wyboru zadań (Intelligent Job Select), która dokonuje automatycznego indeksowania dokumentów, dobierania najbardziej optymalnych ustawień pod każde zadanie oraz przełączania zadań i profili skanowania, bez udziału operatora. Mając stos dokumentów do zeskanowania, nie musisz ręcznie dobierać indywidualnych parametrów dla nich odpowiednich – Capture Pro zrobi to za Ciebie.
Automatyczne indeksowanie i korekta dokumentów
Ponadto programowanie dokonuje automatycznej korekty i walidacji (Intelligent Exception Processing), chroniąc spójność danych i eliminując błędy na wejściu. Wszelkie niekompletne informacje i rubryki są więc z miejsca wykrywane i naprawiane. Inteligentna kontrola jakości (Intelligent Quality Control) z kolei automatycznie wykrywa obrazy wymagające poprawek i optymalizuje je bez ponownego skanowania.
Podnieś wydajność procesów biznesowych
Cyfrowe dokumenty stają się standardem. Oprogramowanie Capture Pro wynosi procesy przechwytywania informacji na nowy poziom, co może pomóc w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej, zaoszczędzić czas i zwiększy jakość skanowanych treści. Wyższa produktywność to także lepsza obsługa klienta.
Nasze atuty
- zgodność z systemam EZD PUW
- mniej błędów, wyższa skuteczność
- inteligentna ochrona danych
- wykrywanie oznaczeń OMR (ankiet)
- rozpoznawanie kodów kreskowych
- automatyczne indeksowanie i korekta dokumentów
Co zyskujesz?
- oszczędność czasu – mniej czasu poświęconego na ręczną pracę z dokumentami
- oszczędność miejsca – łatwe w przeszukiwaniu archiwum lokalne lub w chmurze
- oszczędność pieniędzy – nawet 20 gr na sekundę
- sprawne zarządzanie dokumentami – z biura, na spotkaniu, zawsze kiedy zajdzie potrzeba
F.A.Q.
Najczęściej zadawane pytania
Na co zwrócić uwagę przy wyborze skanera dla obiegu dokumentów w administracji publicznej?
Funkcje poprawy jakości skanów (autorotacja, automatyczne usuwanie przekosów, usuwanie pustych stron itp.).
Obsługa różnych formatów oraz gramatury w tym możliwość digitalizacji kopert.
Odczyt metadanych, w tym kodów kreskowych.
Płaska ścieżka transportu papieru.
Skanowanie płaskie dla książek lub grubych dokumentów, gazet w formacie A3 lub Legal/A4.
Koszty materiałów eksploatacyjnych, bowiem zazwyczaj niski koszt zakupu skanera rekompensowany jest poprzez drogie elementy eksploatacyjne i części zamienne. Warto więc porównać całościowe koszty danych urządzeń (wraz z kosztem ich eksploatacji).
Skaner musi być wyposażony w sterowniki ISIS oraz TWAIN, by zachować kompatybilność z większością aplikacji do skanowania.
Pakiet oprogramowania
Skaner powinien być wyposażony w intuicyjne oprogramowanie do skanowania i indeksowania dokumentów umożliwiające integrację z oprogramowaniem do obiegu dokumentów.
Powinien zapewniać konwersję skanowanych obrazów do plików w przeszukiwalnej formie np. pdf, doc, xls, rtf z obsługą języka polskiego.
Materiały eksploatacyjne i konserwacja
Skaner powinien być tak skonstruowany, by dostęp do elementów eksploatacyjnych nie stanowił problemów dla użytkownika.
Instrukcje, jak wyjąć i wyczyścić elementy eksploatacyjne, powinny być dostępne w formie elektronicznej (dokument pdf) oraz w formie video.
Należy zwrócić uwagę na regularną konserwację według zaleceń opisanych w instrukcji obsługi. Co najmniej raz do roku wykonać gruntowny przegląd techniczny.
Formularz kontaktowy
Jako doświadczony dostawca rozwiązań dedykowanych biznesowi i urzędom naszym Klientom oferujemy również profesjonalne doradztwo. Wypełnij formularz, a nasz doradca pomoże Ci bezpłatnie wybrać urządzenie dopasowane do potrzeb placówki, w której pracujesz.
Wypełnij formularz, a nasz doradca pomoże Ci bezpłatnie wybrać urządzenie dopasowane do potrzeb placówki.
F.A.Q.
Najczęściej zadawane pytania
Na co zwrócić uwagę przy wyborze skanera dla obiegu dokumentów w administracji publicznej?
Funkcje poprawy jakości skanów (autorotacja, automatyczne usuwanie przekosów, usuwanie pustych stron itp.).
Obsługa różnych formatów oraz gramatury w tym możliwość digitalizacji kopert.
Odczyt metadanych, w tym kodów kreskowych.
Płaska ścieżka transportu papieru.
Skanowanie płaskie dla książek lub grubych dokumentów, gazet w formacie A3 lub Legal/A4.
Koszty materiałów eksploatacyjnych, bowiem zazwyczaj niski koszt zakupu skanera rekompensowany jest poprzez drogie elementy eksploatacyjne i części zamienne. Warto więc porównać całościowe koszty danych urządzeń (wraz z kosztem ich eksploatacji).
Skaner musi być wyposażony w sterowniki ISIS oraz TWAIN, by zachować kompatybilność z większością aplikacji do skanowania.
Pakiet oprogramowania
Skaner powinien być wyposażony w intuicyjne oprogramowanie do skanowania i indeksowania dokumentów umożliwiające integrację z oprogramowaniem do obiegu dokumentów.
Powinien zapewniać konwersję skanowanych obrazów do plików w przeszukiwalnej formie np. pdf, doc, xls, rtf z obsługą języka polskiego.
Materiały eksploatacyjne i konserwacja
Skaner powinien być tak skonstruowany, by dostęp do elementów eksploatacyjnych nie stanowił problemów dla użytkownika.
Instrukcje, jak wyjąć i wyczyścić elementy eksploatacyjne, powinny być dostępne w formie elektronicznej (dokument pdf) oraz w formie video.
Należy zwrócić uwagę na regularną konserwację według zaleceń opisanych w instrukcji obsługi. Co najmniej raz do roku wykonać gruntowny przegląd techniczny.